Welkom bij de klantenservice van de Online Shop van Salon Skin Glow. Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd contact met ons opnemen. Je kunt hiervoor het antwoordformulier invullen, deze vind je onderaan deze pagina. Dan nemen wij daarna contact op met jou. Bellen mag natuurlijk ook altijd; 06 3359 1202.
Wanneer worden mijn producten bezorgd?
We zetten alles in het werk om jouw bestelling zo snel mogelijk naar je op te sturen. Ons streven is om de bestellingen, die op dinsdag t/m zaterdag worden geplaatst voor 12:00 uur, diezelfde dag nog te verzenden.
Ik wil graag een product bestellen dat is uitverkocht. Wat moet ik doen?
Wat vervelend. Wij streven ernaar om alle producten altijd op voorraad te hebben. Toch kan het soms zijn wij zelf wat langer moeten wachten op een levering. Zodra de producten bij ons binnen zijn worden ze direct weer op voorraad gezet en sturen wij het product diezelfde dag nog naar je toe.
Wat zijn de verzenkosten?
Boven de 79 euro worden bestellingen (binnen Nederland) gratis bij je afgeleverd. Anders rekenen wij €5,95 verzend- en administratiekosten.
Ik woon niet in Nederland maar ik wel heel graag wat bestellen. Hoe gaat dat?
Ten eerste; Wat leuk dat je bij ons wil shoppen! We komen er vast uit samen! Vul het onderstaande contactformulier in en laat weten welke producten je graag wil bestellen. Wij nemen snel contact met je op.
Welke betaalmethodes hebben jullie?
Je kunt bij ons betalen door middel van IDeal, Klarna of Bankoverschrijving.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Super easy! Vul de code aan het eind van het bestelproces in bij het vakje: kortingscode. Dan wordt de korting automatisch verrekend met het eindbedrag.
Let op! Mocht je om wat voor reden dan ook geen kortingscode hebben ingevoerd dan wordt de korting achteraf niet meer verrekend.
Mijn kortingscode werkt niet
Het kan zijn dat het termijn verstreken is. Kijk dat nog even na. Is dat niet het geval? Vul het onderstaande contactformulier dan in en wij nemen snel contact met je op.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik aankloppen?
Wat fijn dat je actie onderneemt. Klachten nemen wij heel serieus. Zou je het onderstaande contactformulier willen invullen? We gaan ermee aan de slag en nemen snel contact met je op. Omschrijf duidelijk je klacht in het reactieveld en vul ook het bestelnummer is. Alvast dank!
Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?
Helaas is dat niet mogelijk. Zodra de bestelling is afgerond wordt deze automatisch doorgestuurd. Daardoor is het niet meer mogelijk om iets te veranderen.
Ik heb per ongeluk het verkeerde adres ingevoerd, wat nu?
Wanneer de bestelling is afgerond kan het adres helaas niet meer gewijzigd worden in je account.
Mijn bestelling klopt niet!
Oh, dat is niet handig van ons. Ten eerst onze excuses voor dit ongemak! Zou je het onderstaande contactformulier willen invullen. Vergeet niet het bestelnummer in te vullen. We nemen gauw contact op om het op te lossen. Bellen mag natuurlijk ook altijd; 06 3359 1202.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er is iets kapot gegaan.
Dat is vervelend! Zou je contact met ons op willen nemen? We gaan het voor je in orde maken. Je kunt het onderstaande formulier invullen. We nemen gauw contact op om het op te lossen. Bellen mag natuurlijk ook altijd; 06 3359 1202.
Ik wil heel graag mooie producten bestellen maar ik weet niet welke producten bij mijn huidtype passen.
Je ben in goede handen bij ons! We vinden het heel leuk om jou hiermee te helpen zodat jij de allerbeste producten aanschaft waarmee je jouw huid in topconditie brengt. Wil je door ons teruggebeld worden zodat wij jou kunnen adviseren? Vul dan het onderstaande contactformulier in dan nemen wij snel contact op met jou.
Daarnaast kom je op onze website ook al een heel eind. Ga naar de pagina: ‘Wat is mijn huidtype?’, hier kun je gemakkelijk achterhalen wat voor huid jij hebt!